Pakiet Masterclass: MISTRZYNI OBSŁUGI KLIENTEK

3 pełne konkretów masterclass'y:


1: Organizacja współpracy z klientką: regulamin | komunikacja |ścieżka klientki

2: Pierwsza wizyta: analiza inspiracji |wywiad |dobieranie fryzury

3: Trudne sytuacje: Jak rozmawiać gdy klientka jest niezadowolona | nie trzyma się zasad | jest nieuprzejma (PRRZEDSPRZEDAŻ! Masterclass odbędzie się w styczniu 2026)


To baza wiedzy, dzięki której praca z klientkami przestanie Cię stresować - ustalisz jasne zasady komunikacji, rozwiązania, regulamin, procedury i ścieżkę klientki, dzięki czemu będziesz mogła skupić się na tym, co kochasz najbardziej - czesaniu!

KUP 3 MASTERCLASS'Y W PAKIECIE ZA

897 600zł!

UWAGA: do końca listopada promocja na BLACK FRIDAY 600 349zł 🔥

WOW! KUPUJĘ ZA 349!

Czego się nauczysz?

  1. Tworzenie regulaminu, który chroni Twoje interesy:
  • Jak jasno określić zasady dotyczące spóźnień, rezygnacji, płatności i zmian terminu.
  • Jak upewnić się, że klientki zapoznały się i zaakceptowały zasady.
  1. Analiza i plan ścieżki klientki:
  • Jak zaprojektować idealny proces – od pierwszej wiadomości aż po podziękowanie po wizycie.
  • Co zrobić, by klientka czuła się pewnie i zrozumiała wszystkie szczegóły dotyczące usługi.
  1. Organizacja zapisów:
  • Jak uporządkować system rezerwacji, by uniknąć chaosu w kalendarzu.
  1. Pierwszy kontakt z klientką:
  • Jak stworzyć świetne pierwsze wrażenie, które buduje zaufanie.
  • Sposoby na efektywne odpowiadanie na pytania i rozwiewanie wątpliwości klientek.


Każda uczestniczka Masterclass otrzyma:

  • KREATOR REGULAMINU - edytowalny dokument do stworzenia własnych zasad współpracy
  • TABELĘ ZAPISÓW, która usprawni proces komunikacji,
  • przykładowy PORADNIK KLIENTKI.

Czego się nauczysz?

  • zadawania klientce pytań, dzięki którym prawdopodobieństwo nietrafionej fryzury zmaleje niemal do 0!
  • analizowania inspiracji i rozmawiania o nich z klientką,
  • angażowania klientki w proces powstawania fryzury, aby moment prezentacji gotowego upięcia był już tylko kropką nad i,
  • asertywności i profesjonalnej postawy w procesie dobierania i tworzenia fryzury,
  • jasnych zasad komunikacji, które zaprowadzą Cię do sukcesu!


Czego się nauczysz?

Nauczysz się reagować, gdy:

  • klientka nie jest zadowolona z fryzury,
  • dostaniesz negatywną opinię,
  • klientka nalega na zwrot zadatku, mimo że sama zrezygnowała na ostatnią chwilę z usługi,
  • ktoś podważa Twoje kompetencje,
  • klientka nie stosuje się do zasad współpracy lub odnosi się do Ciebie bez szacunku
  • pojawią się inne stresujące sytuacje, w których łatwo stracić zimną krew!

To masterclass dla stylistek, które:

  • chcą nauczyć się opanowywać stres, zyskać pewność siebie w komunikacji z klientkami
  • chcą budować wizerunek profesjonalistki, która zawsze zachowuje klasę
  • chcą wychodzić z twarzą z trudnych sytuacji
  • nie chcą, żeby stres odbierał im radość z pracy!

UWAGA: Masterclass odbędzie się w styczniu 2026, obecnie trwa przedsprzedaż!



Po zakupie otrzymasz pakiet z dostępem na 2 lata!

Cena promocyjna
349 zł 600 zł
Cena regularna: 600 zł
Najniższa cena z 30 dni: 600 zł